Sisältömarkkinointi| myynti| vinkit| Inbound-markkinointi| omat kanavat| digitaalinen markkinointi| Markkinoinnin suunnittelu

Video: 5 keinoa joilla teet yrityksen verkkosivuista tehokkaan myynnin edistäjän

toukokuuta 30, 2018 0 minute read Samu WatanenSamu Watanen

Omat verkkosivut voi olla markkinoijan tehokkain myynnin kanava. Mutta millaiset ne omat verkkosivut on? Ovatko ne enemmän tuote-esittelijä - tuotteet ovat tarkasti esiteltyinä tuotetietoineen, ja lopussa on yhteydenottolomake? Sekin käy, mutta sitten varsinainen myyminen täytyy tehdä muissa kanavissa, jotta kuluttaja pystyy tuotteen verkosta ostamaan.

Jos verkkosivuistaan haluaa aktiivisen myynnin tekemisen välineen, kannattaa ottaa huomioon ainakin 5 asiaa. Matter Agencyn Samu Watanen kertoo mistä lähteä liikkeelle.

 

 

 

Inbound-markkinointi tarkoittaa pohjimmiltaan asiakkaan ehdoilla tehtävää markkinointia. Keräsimme inbound-markkinoinnin tietoiskuun asiaa siitä mitä inbound-markkinointi on, miten se toimii ja miksi yritysten kannattaa hyödyntää sitä liiketoiminnassaan.